W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH

  • - 10 września 2018 -

    W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH

    0

    Wszystko zaczyna się w głowie – za tym hasłem kryje się Twoje zdrowie. I to nie tylko psychiczne, ale także fizyczne. By je zachować, powinnaś pamiętać o jednej z kluczowych rzeczy: wypracowaniu zdrowych nawyków. Od czego warto zacząć? 

    Jeśli chcesz wypracować zdrowy nawyk, najważniejsza jest regularność. Bez niej od razu wróżę Ci porażkę, przykro mi. Żadne zmiany nie będą miały sensu, jeżeli zaczniesz wprowadzać je w życie „w kratkę”. Nie chcę słyszeć, że jesteś zbyt zmęczona, pogoda nie sprzyja a dziecko nie spało całą noc. Działamy i już! Tylko w ten sposób zauważysz efekty swoich działań i prawdziwą zmianę. Bo to właśnie wytrwałość i regularność są drogą do osiągnięcia sukcesu. Na początku będzie trudno, to oczywiste. Jednak z czasem zaczniesz zauważać, że pewne rzeczy przychodzą automatycznie, a Ty nie wyobrażasz sobie, że kiedykolwiek mogło być inaczej.

    Po pierwsze: dobrze zbilansowana dieta

    Odpowiednio zbilansowana i dopasowana do naszych potrzeb dieta potrafi zdziałać cuda. Jak większość z Was wie, od lat walczę z insulinoopornością i zaburzeniami hormonalnymi, które mają wpływ nie tylko na wygląd zewnętrzny, ale również samopoczucie czy odczuwany poziom stresu. Dlatego w moim przypadku odpowiednia dieta jest absolutną podstawą. Nie ukrywam, że na co dzień nie mam czasu gotować. Biegam ze spotkania na spotkanie, a do domu potrafię wrócić po 22:00. Dotychczas regularnie sięgałam po kanapki, burgery, sałatki i inne przekąski na mieście, co nie było dla mnie dobre. Odkąd zdecydowałam się na catering Pomelo, który oferuje dietę LOW CARB, moja gospodarka hormonalna zaczęła się powoli stabilizować. Czuję, że mam więcej energii i jestem zdecydowanie szczęśliwsza. Kiedy skończę z pudełkami, bo przecież nie można być na nich non stop, planuję kontynuować nawyk jedzenia 5 razy dziennie produktów o niskim indeksie glikemicznym. Wiem, że na początku nie będzie łatwo, ale regularność i wytrwałość w postanowieniach to klucz do sukcesu. 

    Po drugie: sport

    To niesamowite, że aktywność fizyczna ma wpływ na naszą psychikę, prawda? Twoim zdrowym nawykiem powinny być regularne ćwiczenia. Przyjmijmy, że będziesz trenować co najmniej trzy razy w tygodniu, dla siebie. Możesz biegać, jeździć na rowerze, chodzić na jogę lub na basen. Sport pozwoli Ci obniżyć poziom kortyzolu odpowiedzialnego za stres, wyciszy i zdecydowanie poprawi humor (wszystko dzięki endorfinom!). Ja zaczęłam ćwiczyć w domu, ale...z instruktorką pilatesu. Mam problemy non stop z podwyższającym się kortyzolem, więc takie wyciszenie z rana- IDEALNIE! Dodatkowo zobaczyłam jak mam spięte ciało, więc się rozciągam ile tylko można!

    Po trzecie: odpowiednia ilość snu

    Oto nawyk, który szczerze próbuję wprowadzić do swojego życia od lat i ponoszę regularną porażkę. Odpowiednia ilość snu powinna być FUNDAMENTEM, tymczasem większość z nas w ogóle o to nie dba. A przecież kiedy jesteśmy wypoczęci, mamy energię do działania i lepiej radzimy sobie chociażby ze stresem. Dodatkowo odpowiednia ilość snu pozwala utrzymać prawidłowy poziom cukru we krwi, co w moim przypadku jest bardzo istotne. Dlatego zachęcam Was do tego, byście codziennie starały się spać co najmniej 6-8 godzin.

    Po czwarte: suplementacja dopasowana do Twoich potrzeb

    Ten punkt bywa kontrowersyjny, ale ilu ludzi na świcie tyle opinii. W moim przypadku przyjmowanie suplementów to strzał w dziesiątkę. Odkąd regularnie biorę mieszankę witamin, minerałów, probiotyków, antyoksydantów i kwasów omega3 Sundoseczuję się bardziej witalna, mam lepszy nastrój, więcej energii do działania, a nawet poprawił się stan mojej cery. Zachęcam Was do wypróbowania, bo to są witaminy prawdziwie szyte na miarę. Każdy składnik dopasowany do Twojego organizmu i stylu życia, dla maksymalnej efektywności suplementacji.

    Po piąte: pozytywne myślenie i nastawienie do życia

    Wiesz, że narzekanie jest nawykiem? Jeśli regularnie marudzisz, zaczynasz robić to bezwiednie i z dnia na dzień coraz częściej. Czas to zatrzymać! Zamiast narzekać, marudzić i zwalać winę za swoje niepowodzenia na zły los, zacznij doceniać to, co masz. Każdego dnia twórz listę miłych rzeczy, które Cię spotkały. Skupiaj się na rzeczach, które udało Ci się zrobić, zamiast koncentrować się na niepowodzeniach. To mogą być nawet drobne gesty czy słowa. Doceń to, jak wiele dobrego dzieje się w Twoim życiu, bo dobre zmiany mają początek w naszym myśleniu. Wszystko zaczyna się w głowie.

    Kochane, jeżeli chciałybyście wypróbować dietę w ramach cateringu Pomelo, mam dla Was zniżkę -10% na hasło „SEXYPOMELO”. Natomiast dla zainteresowanych suplementami szytymi na miarę przygotowaliśmy z Sundose rabat -20zł na pierwsze zamówienie (kod: SEXYSUNDOSE) JKto chce, może skorzystać! 

  • Dodaj komentarz

    Komentarze

    Nikt jeszcze nie skomentował

    Kanał RSS dla komentarzy na tej stronie | Kanał RSS dla wszystkich komentarzy